Moje ,,životné" skúsenosti (leto 2016)

17:39:00


Do školy som nastúpila s úsmevom na tvári. Seriózne. S nefalšovaným. Toto leto ma tak napumpovalo dobrou náladou a akousi chuťou do života, že to ani nešlo sa na svet mračiť, hoci obloha sa mračila a plakala o stošesť. Ja som sa snažila pochmúrne ulice rozžiariť svojou dobrou náladou, ktorú snáď cítili aj ľudia okolo. Vážim si dobré dni. Pominú. Rovnako ako zlé. Viete, občas musíte byť sebeckí, nech to znie akokoľvek zle. Nenechajte si vziať vašu dobrú náladu, len preto, že vás obklopujú ľudia s opačnou. Nenechajte sa stiahnuť inými a nedovoľte, aby ste sa cítili vinní za to, že vy sa usmievate zatiaľ čo iní sa mračia. Každý má na výber. Vždy.
Možno dnes nemáte deň D. Možno však žiarite ako slniečka. Tak či onak, dúfam, že vás dnešný úsmevný článok o mojich ,,životných" radách pobaví a vezmete ho s humorom. Ja som sa pri písaní a spomínaní na všetky tie slnečné chvíle extrémne bavila!




1. Nikdy si neobjednávajte little beer (aj napriek tomu, že je to tak v nápojovom lístku) - nepríde vám totiž malé pivo, ale liter piva.

2. Fotky ako podopierate šikmú vežu v Pise naozaj nie sú také jednoduché na zhotovenie.

3. Nesmejte sa ak pijete coca-colu či iný bublinkový nápoj!

4. Nedávajte si miešaný alkoholický drink hodinu po tom, čo ste si dali tabletku od bolesti hlavy!

5. Nesnažte sa o anglický prízvuk či správnu výslovnosť anglických slov v Taliansku - pravdepodobne vám nebudú rozumieť.

6. Nesnažte sa vyhnúť ľuďom čo si fotia pamiatky, robia selfiečka či fotia čokoľvek iné naokolo - nemáte totiž šancu vyhnúť sa všetkým.

7. Pokiaľ si myslíte, že po celom dni chodenia nie ste schopní prejsť 20 minútovú trasu vo Florencii za 10 minút, verte mi - STE!

8. Nespoliehajte sa na to, že magnetky, pohľadnice a iné suveníry nakúpite naposledy - nenakúpite.

9. Nikdy, nikdy ale naozaj NIKDY si na poznávací zájazd neberte kabelku! Ruksak vám poslúži
oveľa lepšie.

10. Keď viete, že idete správnou cestou a niekto vám vraví, že idete zle, nepočúvajte ho - pravdepodobne zablúdite.

11. Pokiaľ si myslíte, že pizzu a cestoviny môžete jesť od nevidím do nevidím, skúste si 3 dni v Taliansku.

12. Naozaj sa vykašlite na wifi - oddych od nej na pár dní vám len a len prospeje.

Lana

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Dobré rady, ale co se týče šestky, tak neztrácím naději v to, že se mi jednou opravdu podaří vyhnout všem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images